Day one. 2010-08-31

0kommentarer

Idag var jag iväg och skulle besiktiga transporten men inte gick den igenom!! Bromsarna slut och körförbud. Bara att köra den direkt till Boj i Klippan som får laga den. :(

Körde till stallet vid halv 5-tiden. Tvättade Loretts man och svans eftersom hon fortfarande kliar sig, och jag tycker nog att hon blev lite bättre. Hon blev i alla fall alldeles silkeslen i man och svans.

Därefter skrittade jag och Pernilla ut en runda med hästarna. Det var en härlig kväll, och hästarna var lugna och fina. Väl tillbaka red jag lite i paddocken. Hon var så fin så, och jag kunde t o m göra ett galoppombyte. Och jag använde tricket du lärt mig Julia! :)

Nu är det kväll här, och hos dig Julia är klockan drygt halv tre på eftermiddagen. Vi har ännu inte hört av dig idag, men jag antar att du fortfarande är i skolan. Skickade ett sms till dig i morse din tid, men jag ser att det inte gått fram, så din telefon är väl avstängd. Hoppas du haft en bra dag i skolan och att du fått lite kul ämne och träffat lite trevligt folk.

Folket i stallet hälsar, bl a Rebecka, Annie, Erica, Pernilla och Lotta m fl.

Hittade nedanstående underbara bild och tänk så fort tiden gått sedan dess.

Kommentera

Publiceras ej