Lorettan!

1kommentarer

I helgen har Tina passat Lorett, och de hade ridit barbacka i fredags och ridit ut i lördags. I går söndag hade de ridit i ridhuset men Tina hade inte tyckt att Lorett var lika fin som hon brukar vara. 



Igår när vi kom hem från Strömsholm tittade jag till Lorett som hastigast och tyckte hon var lite gallig i frambenen. Idag red jag henne i alla fall i ridhuset, och hon kändes ganska ok. Fick rida med spö emellanåt, men tyckte nog hon kändes ganska ok. Imorgon ska jag rida för Mette och då kan hon ju se om ngt inte är som det ska.



Bild från när vi skulle köra Lorett. Här förbereds hon för vagnen av Lotta.

1 kommentarer

Tina

23 Nov 2010 06:38

Jag tyckte också hon känndes ok när jag red, lite ovillig kanske men annars ungefär som vanligt. Hoppas allt är okey med henne...

Kommentera

Publiceras ej