Day 33 Saturday. 2 Oct 2010

0kommentarer

Idag har det varit fullt upp. Hade planerat att ha sovmorgon, men mor min hade hittat två fåtöljer på blocker som hon ville ha, och eftersom jag har krok på min bil, så behövde hon att jag kom och körde släpet.

Väl hemma tänkte jag vila lite och sen åka till stallet, men då ringde mor igen och hade hittat en garderob på blocket åt mig, så då for vi iväg och hämtade den i Kävlinge. Den var snygg och bra, men stor och tung!

Skypade med Julia från farmor, och det var trevligt och mysigt som vanligt.

Kom äntligen till stallet vid 19tiden. Lorett var redan klar, dvs riden och fått mockat, av Tina. Jag myste lite med henne, och mockade det som blivit sedan hon stått inne. Tvättade även man och svans så att hon ska vara fin imorgon till tävlingen.

Nu ska jag hoppa i säng.



Gonatt!

Loretts svans blir ren och fin!


Kommentera

Publiceras ej