Day 34 Sunday. 3 Oct 2010

1kommentarer

Idag har varit en av de bästa och roligaste sedan Julia åkte. Lorett var ute och tävlade med Tina och det gick jättebra. I förklassen fick de ett pet, såg annars jättebra ut.


Förberedelser!

I lagklassen var de sedan nolla, liksom tre andra ryttare (av åtta i laget). Det innebar att laget gick till omhoppning, och även där var Lorett nolla.


Glad Tina och Lorett!

Det slutade med att Viarps lag vann. Tyvärr var de ett halvt poäng från att gå till final dit bara två lag av elva tog sig. Men denna segern satt fint.


Viarps vinnande lag!

Detta tog i princip hela min dag i anspråk. Jag var i Viarp hela tiden. Mellan förklassen och lagklassen gick jag upp med Lorett till stallet och hon fick stå inne och vänta. Det tog nämligen ett par timmar emellan. Sedan kom Tina upp och hämtade henne.

När hela tävlingen var slut gick jag hem med Lorett och Åse tog hem Ingo. Sedan fick de gå ut ett tag och vi skyndade oss ner till viarp för att se prisutdelningen. Heja Viarp!

Åkte sen till stallet igen, och fixade lite där. Tvättade bl a lite boots. Ska städa skåpet i veckan och ta fram lite reflexgrejor och stoppa undan lite sommarsaker. Ska också sätta upp Loretts plaketter och idag fick hon ju en till!

Körde sen till Lidl och handlade lite mat och sedan hem. Sitter här i min flyttröra men trivs som fisken i vattnet i alla fall!

Har också skypat med Julia idag och de dagar jag gör det är alltid bra dagar!

1 kommentarer

Julia - utbytesstudent i Iowa, USA 10/11

03 Oct 2010 23:51

Då kan ju Tina tävla Lorett fler gånger om hon vill nu när jag är iväg! :)

Kommentera

Publiceras ej