Kort uppdatering

2kommentarer

Har tappat lusten att blogga så det blir bara en snabb sammanfattning.

Torsdagen var jag bara ute och gick en sväng med Lorett.

Fredagen red jag lerktion. Vi hade dressyr. Red bl a skänkelvikningar och förvänd galopp, där Lorett såklart var en stjärna.

Lördagen red jag ut en sväng vid 18-tiden. Började skymma, men det var en härlig kväll, alldeles vindstilla. Blev endast lite skritt och trav.

Söndag, dvs igår tömkörde jag henne.

Fortfarande är hon väldigt lugn. Nästan så man blir orolig.

Idag vet jag inte vad jag ska göra med henne, ska dit nu på förmiddagen.

I övermorgon kommer Ursula och ger botulism och kollar tänder.

Äpplena hon fick är mycket uppskattade.

2 kommentarer

Julia

11 Oct 2010 16:19

klipp henne

Julia

12 Oct 2010 20:03

Jag svarar pa fragan om du borjar blogga igen, jag vill veta hur det ar med min fina ponny! :)

Kommentera

Publiceras ej