Lorett är trött efter träning för Mette.

6kommentarer

foto0056 (MMS)

Lorett är trött efter träning för Mette. Men träningen gick superbra. Både jag och Lorett var helt svettiga efterår. Lorett var så fin så. Jag måste dock tänka på att inte falla framåt när jag rider. Och ett bra tips till galoppen är att om jag inte tycker det känns bra, kan jag gå över till förvänd galopp, och sedan behålla den känslan och skänklar när jag flyttar över till rättvänd galopp. Dvs sitta kvar likadant. Blev inget besök hos Anna idag. Får bli en annan dag när hon orkar. Åkte och handlade efter stallet och sedan åkte jag hem och såg hoppningen från WM i Kentucky. Roffe är bara bäst och Malin förstås. Imorgon ska jag sova ut. Jag är ledig två dagar!

6 kommentarer

Julia - utbytesstudent i Iowa, USA 10/11

05 Oct 2010 20:24

inte så konstigt om hon ser ut som en teddybjörn! p.s. KM i dressyr är TORSDAGEN den 2 juni, dagen jag åker. Jag kommer hem till Sverig FREDAGEN den 3 juni.

Jonna

05 Oct 2010 20:33

Ja, hon ser ut som en liten teddybjörn. På en månad blev hon en skogsmulle. Men fin var hon idag på träningen kan du tro. Hanna t o m kommenterade att hon hade så rund och fin galopp!

Jonna

06 Oct 2010 11:49

Om du kommer hem på fredagen så ska det väl inte vara ngr problem att tävla på söndagen! :) Du ska vä t o m kunna hinna med att trimma lite på lördagen. Längtar!

Julia - utbytesstudent i Iowa, USA 10/11

06 Oct 2010 17:14

men du sa till susanne jacobsson på filmen att KM i drssyr va på fredagen, men att jag ändå skulle skippa det. HA, jag kommer vara så jetlagad så det står härliga till!!

Jonna

06 Oct 2010 20:34

Jag tror faktiskt att dressyren är på torsdagen, om jag tänker efter. Tror det är ngn helg då. Men OM det är på fredagen, och OM du är hemma då, så BLIR det dressrtävling. Jetlaggad eller ej! :)

Jonna

07 Oct 2010 05:40

Ursäkta att jag tog fel på dag. Här är detn ingen som tjatar. Du behöver inte rida överhuvud taget om det är så du känner.

Kommentera

Publiceras ej