Day 28. Monday 27 Sep 2010.

1kommentarer

Måndag idag och nu har Julia varit i USA i fyra veckor. Tiden rullar på minsann.

Jobbat hela dagen och efter jobb åkte jag till gamla lägenheten och städade ngr timmar. Är dock inte klar, utan ska åka dit imorgon igen. :(

Åkte sen till stallet och såg när Tina red Lorett. Hon ska ju tävla henne på söndag så då får hon ju rida lite innan dess. Och dessutom passar det bra denna veckan då jag har fullt upp med jobb och flyttningen.

Det såg i alla fall bra ut. :) Och imorgon ska de hoppträna för Hanna kl 18.

Nu ska jag hoppa i säng, ska upp kl halv sex. Sover för lite varje natt! :(

Gonatt.

1 kommentarer

Julia - utbytesstudent i Iowa, USA 10/11

28 Sep 2010 00:50

FILMA JÄTTEMYCKET IMORGON! :D JAG VILL SE ALLT, FRÅN DET DOM VÄRMER UPP, TRAVAR FRAM OSV SÅ JAG KAN LÄMNA TIPS PÅ DET OCH SJÄVLA HOPPNINGEN! :D vad sa hanna när ni berätta för henne att tina skulle tävla lorett? :)

Kommentera

Publiceras ej