Day 3 part 2. 2010-09-02

0kommentarer

Nu är klockan alldeles för sen och jag måste hoppa i säng. Men först en liten rapport. Lorett var lugn och fin även idag. Vi red runt på stubben och det blev lite skritt, lite trav och lite galopp. Tyvärr bara 35-40 min för sen hann jag inte mer.  Imorgon är det lektion för Lotta och vi ska ha markarbete.

Träffade målaren kl 16. Ska få kostnadsförslag imorgon. Fick sen förra ägaren till huset i Härslöv att betala för en flyttstädning då jag inte godkände städningen. :)

Åkte sen til sjukhuset och jobbade till 22:15. Tog sedan sin lilla tid att hitta parkering så jag var inte hemma förrän vid 23.

Skypade med Julia som verkade tycka att det var mycket bättre "over there" nu. Det var eftermiddag där och hon hade just kommit hem från skolan. Skulle strax åka till ett "mall" i Waterloo och shoppa.

Gonatt Julia där borta i USA och alla ni andra.

/Jonna

Kommentera

Publiceras ej