Day 23. Wednesday. 23 Sep 2010.

1kommentarer

foto0024_001 (MMS)

Mysigt i hagen. Syns inte så bra på bilden men Lorett och Chessie står och kliar varandra. Idag var jag bara en snabbrunda i stallet och mockade. Tvättade även man och svans. Hon fick sen gå utan täcke då det var varmt och skönt idag. Var i valet och kvalet om hon skulle ha eksemtäcket, men hon fick gå utan. Rullade sig så fort hon kom ut. Filmade henne då och kanske jag lägger upp den filmen här sen. Hade i alla fall inte tid att rida, för sen körde jag hem och packade lite och röjde på vinden. Bara en dag kvar innan flyttningen. Och sen började jag jobba på sjukhuset och här sitter jag nu. Ska bli så skönt när min flyttning är över!

1 kommentarer

Geirlena

21 Mar 2011 10:53

Really enjoy your website. Thank You.

Kommentera

Publiceras ej