8 helger!

1kommentarer

Idag joggade/gick jag till stallet på förmiddagen. Mockade till Lorett och tog sen in henne en stund. Kollade hovarna som verkar ok. Svala och de ser riktigt fina ut nu. :)

Tömkörde henne igår kväll, och först när jag tog ut henne ur boxen, tyckte jag hon såg lite stapplig ut. :(
Men när jag tömkörde henne på utebanan, syntes inget. :) Det var dessutom en härlig kväll.

Eftersom jag jobbar em/kväll blev det ingen ridning på förmiddagen. Har tänkt rida lite i kväll när slutat jobb. Lämnade henne nu i hagen utan täcke. Cirka 10° och solen skymtar fram då och då. Ev skulle det bli regn i eftermiddag, men då tar säkert Lotta in dem.

Kollade i kalendern hur många helger det är kvar tills Julia kommer hem, och det är bara 8 kvar!! Sen kommer hon. :)

1 kommentarer

julia

05 Apr 2011 17:29

uppdaterar du ikvall ocksa efter att du ridit henne? massa bilder oxa :D <3

Kommentera

Publiceras ej