Ensam i hagen igen

0kommentarer

Först gick det jättebra när vi släppte ihop dem. Lorett ser kanske lite sur ut på filmen, men det var ju Ingo som kom till hennes hage och hon fick ju visa vem som bestämmer lite, och hon fick ju även kolla så att han inte åt hennes mat. Dessutom bättre att förekomma än förekommas, tycker nog Lorett. Men efter sedvanliga hälsningar gick de sida vid sida och det såg så bra ut.



Men nästa gång jag tittade på dem, så gick det alldeles för bra. Ingo försökte betäcka Lorett flera ggr under den korta stund jag tittade. Detta är ju inte bra varken för Loretts rygg eller Ingos bakben, så då fick jag flytta tillbaka Ingo till hans gamla hage. Tråkigt för båda som nu åter går ensamma.



Och stackars Julia, idag är det prom, dvs balen för dem, och vad jag kan se så snöar! det i Jesup Iowa idag. Och så har de haft över 20° på sistone. Märkligt väder därborta!  Men hon får säkert en toppendag ändå, de ska ju inte vara utomhus. Och nu är det mindre än 50 dagar kvar tills hon kommer hem. Var ju bara typ igår som jag noterade att det nu var tvåsiffrigt kvar tills hon skulle komma hem.

Kommentera

Publiceras ej