Hoppträning för Lorett och Tina

2kommentarer

Idag var det hoppträning nere i Viarp för Hanna och Lorett och Tina var på plats. Det gick så bra så. Lorett hoppade jättefint hela tiden. Ett litet missförstånd dem emellan, eller så kanske Lorett blev lite trött för det blev ett stopp där Tina hängde på halsen. För när jag tittar på det jag filmat så blev det ganska mycket hoppning för Lorett idag, så inte konstigt om hon blev lite trött på slutet. Men de avslutade i alla fall hur bra som helst. På filmen ser det ut som om de hoppar hela tiden, men jag har ju klippt ihop en massa småfilmer, så det var en hel del skritt emellan.

Efter hoppningen mockade jag till Cezanne. Sedan gick jag en sväng ute med honom tillsammans med Hanna, Whippen och Torina eller Libertina.  Kollade faktiskt inte efter vem av dem det var. Ganska skön kväll. Lindade sedan Cezanne, borstade honom och sedan fick han gå in och äta sitt hö och morötter.

Fortfarande ont i halsen, snuvig och allmänt kass.

2 kommentarer

Julia - utbytesstudent i Iowa 10-11

14 Apr 2011 05:23

Ser jättefint och bra ut, dock ser jag tydligt att hon är trött dom sista två minutrarna i filmen. Nästa vecka tycker jag hon ska vila från hoppträning helt, hon kan gå markarbete men ingen "ordentlig" hoppning. Sen kan dom hoppa typ på tisdagen samma vecka som första maj hoppet lite lugnt och mer testa omhopps svängar. Annars såg det bra ut :) Men kör inte slut på min stackars ponny ;)

Jonna

14 Apr 2011 06:11

Ja, lite trött blev hon nog på slutet. Men idag blir det lugnt för henne. Jag ska bara skritta ut en sväng. Men vi får se hur vi gör nästa vecka. Jag tror nog hon kan hoppa lite, och veckan innan får det bli onsdagen eftersom det är den dagen hoppträningen är. Och så kan hon vila veckan efter tävlingen kanske. Men vi ska inte köra slut på henne :).

Kommentera

Publiceras ej