Hoppträning och fika på läktaren

0kommentarer




Tina och Lorett IDAG innan hoppträningen (och inte 20 mars som kameran tydligen tror)

Idag har jag varit ledig. Skönt. Var i stallet vid 14-tiden och mockade. Tog även in Lorett innan jag körde hem. Var och handlade. Köpte bl a vaniljhjärtan som jag och Pernilla satt och mumsade på när vi tittade på hoppträningen halv sju. Mysigt att fika på läktaren.

Hoppträningen såg superbra ut. Det blev ett par stopp, men det såg ut som om de kom lite på mellanläge då. Allt som allt såg det bra ut. Bra flyt och fina språng. Filmade lite grann.

Stretchade Lorett lite efteråt vilket hon verkade tycka var skönt.

Hjälpte sen Hanna när hon hoppade Torina med att höja och sänka. Torina såg väldigt fin ut och hoppade strålande. Hanna sa då att det nog fick bli Libertina som skulle säljas för Torina var mer lättriden, och inte så bråkig. Sedan körde jag hem och såg inte när Hanna hoppade Libertina, men fick nyss ett SMS av henne, där hon skrev att Libertina hoppat precis lika bra och på samma höjd, så nu skulle nog ingen säljas! :) Har också bokat en liten hoppträning för Julia dagen före KM.

Imorgon är jag egentligen ledig men ska gå på kurs via jobbet kl 13-17. Åker nog och mockar på förmiddagen och skrittar ut en runda efter kursen. Får bli lite lugnt för Lorett i alla fall.



Kommentera

Publiceras ej