Julia i Jesup high school

4kommentarer

Idag hade den lokala tv-stationen varit på Julias skola och filmat. Det var visst ngt reportage om "school spirit" som är stort i USA. Det handlar väl om att man är stolt över sin skola och de prestationer som bl a skolans idrottslag gör. I alla fall så finns det en länk till filmklippet på tv-kanalens hemsida, och jag tycker jag kan se Julia springa förbi precis i början. Visst är det hon!

Här hade jag egentligen "bäddat in" filmen men det vill av ngn anledning inte funka, så här kommer en bild och länken istället.



Här är reportaget från Jesup High School!

Det fanns ett filmklipp till, men här kunde jag inte se Julia, men kanske ngn annan hittar henne?
Klipp 2

4 kommentarer

Anna

08 Apr 2011 22:15

Javisst! är det!

Anna

08 Apr 2011 22:17

Jag ser henne i vänstra hörnet på film två!

Jonna

08 Apr 2011 23:36

Jag ser inte henne i vänstra hörnet. Kanske tycker jag mig se henne sitta ganska högt upp till höger? Men kul ändå att i alla fall sett henne!

Julia - utbytesstudent i Iowa 10-11

09 Apr 2011 07:42

heeemsk bild, jag ser ju helt groteskt tjock ut!!

Kommentera

Publiceras ej