Skogstur

0kommentarer

Kl 17 åkte jag, Åse och Tina med Lorett, Whippen och Ingo till Kågeröd. Hade bestämt möte med Jessica halv sex på Kågeröds parkering. Gick bra att köra dit, Lotta tipsade om en väg via Halmstad by och den var lite kortare än den jag och Julia brukat köra.

Väl framme sadlade vi och skrittade iväg. Var väl iväg gott och väl 1,5 timme tror jag. Härlig runda, och faktiskt riktigt skönt väder i skogen. Blev mest skritt men lite trav lyckades vi få till. Lorett var pigg och framåt, men blev nog lite trött på slutet.

Hade stoppat kameran i fickan för att fota oss lite i skogen, men jag glömde helt bort att använda den. :(

Just nu är Julia på väg till balen i USA. De skulle först fotas tror jag, och sedan är själva festen på Jesups golfklubb.  Hittade den här infon på skolans hemsida. Verkligen annorlunda mot Sverige men bra tycker jag. 

PROM INFORMATION:

Grand March – Begins promptly at 4 p.m. Check in time is 3:00-3:45.

Prom is at Jesup Golf & Country Club. Social hour from 7-8 p.m.; Dance from 8-11:30 p.m.

Dance Regulations

No one will be admitted to the dance after the first hour of the dance. Students are expected to remain at the dance. Once a person leaves, s/he will not be re-admitted.

Students will be expected to be dressed appropriately.

Students will be expected to dance appropriately. No bumping, grinding or dirty dancing will be tolerated. Please be respectful of your adult chaperones and other students.

Students who are unable to follow these guidelines will be asked to leave.


När själva dansen är slut på golfklubben är det efterfest på skolan natten lång. Det blir säkert en härlig och minnesvärd fest för Julia! Nyfiken på fotona.

Imorgon är det söndag och jag är ledig. Ska nog sova ut lite och sedan åker jag nog till Lorett. Blir nog en uteritt imorgon igen. Fast denna gång hemmavid. Ska bli fint väder imorgon.

Kommentera

Publiceras ej