Höst?

3kommentarer

Idag är det den 10 aug men känns som det är höst. Har blåst och regnat hela dagen. Nu sitter jag på jobb och hör regnet och blåsten utanför. Glad att vi bestämde att Lorett skulle sova inne inatt. :)

Idag hopptränade Julia och Lorett nere i Viarps paddock med tävlingshinderna. Fick rapport att det hade "väl gått bra!" De hade hoppat banan två ggr, andra gången 1-1,10 och Lorett hade varken stannat eller rivit. Och då tycker jag det låter som en jättebra träning. Julia tyckte dock de hade kommit lite väl nära ett par ggr, men Lorett hade hoppat fint i alla fall. De hade också haft kombination med som Lorett hoppat bra på.

Igår tömkörde jag Lorett i paddocken,  och hon var så fin så. Något seg kanske, men lite bus i galoppen blev det i alla fall.

3 kommentarer

Julia

10 Aug 2011 22:59

Vi hoppa inne i ridhuset.. dom hade flyttat in hinderna

Jonna

10 Aug 2011 23:47

Va? Hade de flyttat in hinderna? Varför det? Det var ju synd för Lorett behöver ju alltid träna på stor bana egentligen. Men men... Jag antar att det var pga vädret?

julia

11 Aug 2011 00:08

jag vet faktiskt inte, hanna sa bara att dom hade flyttat in hinderna, men jag antar pga vädret, men sen fick vi ju ändå plocka in alla hinder så, jajo stor bana hade varit bättre

Kommentera

Publiceras ej