Feb. 3, 2011

0kommentarer

Blev ingen uppdatering igår, för mitt internet funkade ej.

Mockade innan jobb, och efter jobb åkte jag till Lorett. Var där vid 20:30. Hade sadel för första gången på en vecka och det gick bra tror jag. Såret såg ganska fint ut både före och efter ridningen. Hade hoppsadeln.

Red bara lite vanligt i cirka 45 minuter. Hon var ganska duktig även om hon inte tyckte det var så kul att jag kom så sent och red. För då stod hon och väntade på Steen och kvällsmaten.

Vid 22-tiden var jag i alla fall klar, och då fick Lorett sitt kvällshö!  Passade även på att stretcha henne lite efter ridningen och det gick bra.

Har bokat in en massage till henne och det blir torsdagen den 17 feb kl 14. Det är en tjej som går sin utbildning så det är ganska billigt.

Idag torsdag ska jag kanske rida lite bommar med Lorett, och imorgon fredag är det hoppning för Lotta. :)


Igår var hopplandslaget i Helsingborg och tränade och här kan man se lite från det


Kommentera

Publiceras ej