Ny vecka

1kommentarer

Tog det lugnt med Lorett igår då jag åkte på ngn magbacill och feber. Försökte tömköra henne lite, men hade ingen energi till det. Var helt däckad då jag kom hem.

Idag tisdag mår jag lite bättre, men har vilat hela dagen. Hade bokat Mette-träning ikväll, så det blev i alla fall av. Dock var inte Lorett riktigt lika fin som hon brukar vara när jag rider för Mette, men det kan ha berott på att jag inte orkade rida riktigt. Hon har dessutom inte haft dressyrsadeln på nästan två veckor. Hade den gamla gjorden på och efteråt kunde jag inte se ngt skav eller sår.

Imorgon ska jag jobba hela dagen och har tänkt göra det. Efter jobb blir det en snabbmockning för sedan ska jag åka med Lotta till Equimed då de har VIP-kväll för sina kunder. Ska bli trevligt.  Så Lorett får ha vilodag.

På måndag ska jag åka med Lorett till hovslagaren. Hon skulle egentligen ha väntat två veckor till men framhovarna har växt mycket, spec den högra. Och det är ju den hon haft problem med tidigare. Så då fick jag tid på måndag. Hoppas bara inte det kommer en massa snö nu när jag ska ut och köra med transporten. De har nämligen sagt att kallare väder är att vänta till helgen.

1 kommentarer

Julia - utbytesstudent i Iowa, USA 2010/2011

09 Feb 2011 16:11

HAr redan last detta :)

Kommentera

Publiceras ej