Kul hoppträning

2kommentarer

Hoppträningen idag var riktigt kul. I alla fall för oss som stod och tittade på. Ingo var väldigt busig emellanåt, och gjorde såna bocksprång att man var riktigt imponerad av att Emma kunde sitta kvar. Åse bjöd också på ngr kul skratt. Tyvärr kom inte Ingos bocksprång med på film för när jag filmade skötte han sig bra, utom kanske en gång då. Filmade mest Lorett såklart men de andra kom också med. Den som jag inte filmade alls nästan var Alice, men hennes mamma var där och filmade henne.

Först är det filmat lite från framridningen och sedan själva hoppningen. Ingen banhoppning idag, utan de hoppade lite olika linjer, och avslutade med att hoppa ur kort sväng.

Lorett var superduktig så klart! Och Tina med. :) Ja, alla var duktiga idag.

(Hoppas att det är ok att ni hamnar här på min blogg, ni som är med i filmen. Om ngn misstycker, får ni höra av er så kan jag redigera filmen. Men jag tycker det ser så bra ut för er alla. :) )

2 kommentarer

Julia

21 Jan 2011 03:18

Det såg jättefint ut för tina & lorett, haha hon drog iväg några gånger oxå såg jag ;) hörde hanna säga "oxå springer vi iväg igen" eller nått sånt :p övningarna såg förresten jätteroliga ut, saknar att hoppträna min lilla kanonkula <3

Jonna

21 Jan 2011 09:03

Before you know it, you´re back home with us! :) och Lorett väntar nog mest av alla tror jag!

Kommentera

Publiceras ej