Grisfest

0kommentarer

Idag har jag jobbat hela dagen, och Julia har tagit hand om Lorett. Stannade bara till efter jobb för jag hade varit och köpt morötter åt henne, så hon fick lite. Resten får hon i morgon på tävlingen.

Blev bestämt att hon ska sova ute inatt. Är ju så skönt väder. Dock har jag sagt att jag inte vill att hon är ute på nattten om hon inte har en kompis i hagen precis bredvid, vilket hon inte har nu. Och de två som går på varsin sida om henne med en hage emellan, får ändå aldrig vara ute på natten. Men då sa Pernilla att Cez kunde gå bredvid Lorett så då blev det ju jättebra. Så skönt för henne att slippa boxen.

Själv väntar jag nu på Helene, Sus och Pernilla. Jag som alltid brukar vara sen sitter här och är klar! Riktigt skönt att vara den som är färdig först. Och lyxigt att få skjuts av Helene och Sus. Ska bli riktigt trevligt med en liten fest.

Och imorgon är det dressyrtävling i Åstorp! Ska bli kul även om vi mest ser det som träning inför Vetlanda sista helgen i juli.

Kommentera

Publiceras ej