Nationaldagen 6 juni

0kommentarer

Inte mycket till firande idag, då jag ska jobba. Har dock haft en intensiv dag så här långt. Åkte till Viarp i morse då jag lovat att hjälpa till att plocka in 10 ponnyer som skulle gå prova-på-ridningen. Det gjorde jag för att de skulle kunna gå ute i natt. Dock när man är i Viarp så är det alltid mer än en sak att göra där. Fylla på vatten, kolla hästar, sätta betfor etc etc.

Körde sen till Lorett och mockade både box och hage. Sedan hem en liten sväng för att hämta ridkläder åt Julia och sen tillbaka till stallet. Julia och Lorett red ut med Tina och MP och Emma och Ingo. De skrittade ner till dammen, travade lite där, och sen skritt hem. Blev ganska lugnt idag då Lorett ju tävlat igår.

Varmt och skönt idag, säkert 25° men det blåser som tur är! Jag och Åse körde ner till dammen och kollade lite på tjejerna. Hade fått i uppdrag att ta lite foto.

Körde sen Julia hem, därefter körde jag själv hem. Har nu duschat, ätit och ska strax köra till jobb.

Kommentera

Publiceras ej