Två dagar

3kommentarer

Idag är det onsdag och på fredag kommer Julia hem! Bara två dagar kvar. Och bara en för henne, för hon lämnar USA i morgon eftermiddag amerikansk tid.

Åkte till stallet efter jobb. Tina red Lorett och det såg så bra ut. Hanna hjälpte henne en liten stund med lite sista-minuten-tips inför morgondagens tävling.

Efteråt badade jag Lorett, och satte tottar i manen så att den ska ligga fint i morgon så det blir fina knoppar när Tina ska göra i ordning henne. Flätade också svansen som får sitta tills i morgon så att den blir fluffig och fin!


Nybadad Lorett har fått sitt kvällshö!


Nytvättad flätad svans!

I morgon är det som sagt tävling, KM dressyr. Tina rider Lorett bland privatponnyer och det är 11 st som gör upp om segern. Programmet går i LB. Själv ska jag bara njuta av fin ridning från läktaren, ni vet, det stället där man rider bäst!  Bland lektionshästarna hejar jag på Pernilla och Calino! Och annars hejar jag såklart på Tina och Lorett.  Ska bli en kul dag.

3 kommentarer

julia

18 Jun 2011 21:28

Hoppas du njuter av fin ridning imorgon också..

Jonna

18 Jun 2011 21:37

Jadå, alltid!

Jonna

18 Jun 2011 21:38

Fast jag kan njuta mer när det är dressyr. Då blir jag inte så nervös. :)

Kommentera

Publiceras ej