Blåsig dag

0kommentarer

Var i stallet ganska tidigt idag. Mockade först till cezanne och sedan hjälpte jag Lotta med hennes dator. Vi fikade och pratade lite om det som hänt med Albin. Svårt att förstå att det gick som det gick.

Tog sen in Lorett och vi red lite bommar idag. Hade ett par serier med travbommar och två små hinder. Hon var lite seg till att börja med, men hon kom igång bra efter ett tag. 

Släppte ut henne i hagen igen. Släppte först ut henne utan täcket, då det är soligt och cirka 10°, men det blåser nästan halv storm, så då tog jag på hennei det tunna täcket i alla fall.  Mockade sedan hennes box, och därefter hjälptes jag, Lotta och Kristina åt med att ta in hästarna. De blir ganska vilda när det blåser så mycket ute, men det gick bra.


Världens finaste häst!

Fixade klart med Cezanne och sedan var jag klar. Både Lorett och Cez fick lite morötter och sedan körde jag hem. Nu väntar jobbet.

Kommentera

Publiceras ej