Present

0kommentarer

Jobbat natt så jag missade min lektion på fredagkvällen men lika bra då Lorett blev skodd på förmiddagen. Hovslagaren tyckte att hovarna såg fina ut nu. Ingen röta mer! :)

Idag har Julia och jag ridit tillsammans. Skrittade ut en sväng men det började regna ganska mycket så det blev en kort runda. Så det fick tyvärr bli ridhuset. Julia red Lorett idag eftersom hon inte ridit henne på en vecka och dessutom ska hon ju iväg till Irland på praktik på måndag så då ville hon passa på. Lorett såg fin ut och kändes bra, men som sagt lite seg. Jag red Whippen som kändes riktigt mjuk och framåt idag.

Fick sedan ännu en present som inte hann bli färdig till min födelsedag från Emma, Tina och Åse. Nämligen världens finaste armband. GISSA VAD DET ÄR GJORT AV?! :)

Nu blir det jobb!

Kommentera

Publiceras ej