Onsdag och torsdag 19-20 dec 2012

0kommentarer

I onsdags gick jag ner till Viarp och red med på dressyrspecialen. Hade fått Annas lektion. Gick jättebra och Lorett kändes så fin. Bara lite mot slutet när vi båda kanske blev lite trötta så blev hon lite stark för mig. Vi red mycket öppna vilket ju är ganska svårt och ansträngande. Har också åkt på dunderförkylning igen, med halsont och då känner man sig inte så pigg.
Igår torsdag jobbade jag 13-21 så då tog Julia henne. Hade ridit lite barbacka i ridhuset,. Blev inte så mycket av det eftersom hon inte hade ridbyxor, och då gled hon.

Idag skulle jag egentligen kompat hela dagen men fick sms att hon som skulle jobbat hade sjuka barn så då får jag jobba i alla fall. Slutar inte förrän kl 17 och eftersom jag även idag tänkt rida med på hopplektion nere i Viarp åker jag och mockar nu på morgonen före jobb så är det gjort! Har fått även denna lektion av Anna. Och täcket fick jag av en annan kompis. :)

Kommentera

Publiceras ej