Julia är på väg!

0kommentarer

 
Skypade precis med Julia som sitter och väntar på första planet. Hon sitter alltså i Cedar Rapids, Iowa och planet går om 20 min, så jag antar att hon boardar just nu. Vad vi kan se så landar hon om en timme i Chicago och har lite väntetid där, men ankommer till terminal 3 och det är även därifrån hennes plan till Manchester avgår. Skönt då Chicagos flygplats är en av världens största om inte den är det fortfarande. De hade gratis internet där men tyvärr har de inte det i Chicago. Här kan man följa henne till Chicago. http://www.flightstats.com/go/FlightTracker/flightTracker.do?id=268855464&airlineCode=AA&flightNumber=5076
Det lyfter 1:05 vår tid inatt.
 

Julia på flygplatsen i Cedap Rapids nu ikväll via Skype!
 
Träffade Helene i stallet vid halv tolv-tiden. Det hade precis kommit en häftigt skur men nu var det uppehåll så vi beslöt att rida ut. Red ner till dammen och red runt den i trav och galopp 1,5 varv. Fortsatte sedan uppför slingan vid åkern och galopperade uppför den och travade sedan längst upp. Red hem via läskiga huset som var ganska oläskigt idag, och travade lite hemåt. Där fick Lorett världens ökade trav, men i övrigt var hon mycket lydig idag. Jag kunde öka henne i galoppen och lätt få tillbaka henne. Kändes finfint idag. Riktigt skönt ute om än lite blåsigt. Mockade sedan hagen och boxen, och därefter körde jag hem och gjorde mig iordning för jobb. Och nu är min rast slut! Over and out.

Kommentera

Publiceras ej