Inte bra idag

0kommentarer

Duschade och gjorde Lorett fin innan träningen. Fläta i svansen, men manen var inte flätad som på fotot här, utan det gjorde jag efteråt då jag vill att den ska ligga fint på en sida. Dessutom blir den alldeles konstig av eksemtäcket. I ala fall så var hon snygg på träningen. Började med att rida fram med spö vilket jag kanske inte borde gjort. Men hon kändes fin ändå till att börja med. Sen vet jag inte vad som hände. Hon blev stark som en oxe och jag blev hård, och då blev det alldeles fel. Lorett bara sprang och sprang och lyssnade inte ett dugg på mig. Våran "onda cirkel". Hade dressyrtränset utan nosrem, men efter ett tag gick Lotta och skulle hämta en till mig men hittade ingen utan tog en remontdel och satte ovanpå. Gick faktiskt mycket bättre efter det. Stundtals riktigt fin, men sedan var lektionen slut. I morgon ska jag rida tillsammans med Lotta, det brukar bli bra då.


Fina flätor! :)

Idag har det varit jättefint väder så hon har bara haft eksemtäcket men det ska regna inatt och i morgon förmiddag så då fick hon även regntäcket ovanpå.

Kommentera

Publiceras ej