Tävlingar!

0kommentarer

Visst är internet fantastiskt och även TDB. En sak åtminstone som Ridsportförbundet fick rätt på. Inte mycket annat de gör man är nöjd med. Jo förresten, det var inga problem att göra Lorett till häst. :)
 
För nu har Julia kunnat sitta i USA och planera lite tävlingar för resten av sommaren. Och hon hittade även ett meeting. Och i Tingsryd av alla ställen! Så mysigt där ju. Så här ser hennes planering ut.
 
Senaste anmälningar
2012-08-25 Stävie Ryttarförening Registrerad Julia Rosén Tiggelberg Loret      
2012-08-10 Tingsryds Rid- och Kör... Registrerad Julia Rosén Tiggelberg Loret      
2012-08-04 Trolleholms Ryttarföre... Registrerad Julia Rosén Tiggelberg Loret      
2012-07-20 Frosta Ryttarförening Registrerad
Julia Rosén Tiggelberg Loret
 
Idag var det hoppning för mig och Lorett. Gick väl sådär. Lorett var duktig men jag var ringrostig. Måste nog hoppa lite oftare! :)  Efteråt fick hon gå ut på gräset 1,5 timme och sedan i hörnhagen. På eftermiddagen hade Lotta och Hanna en clinic med Didde och Torina. Riktigt bra och intressant. Stannade sedan och tittade när Anna C red. Körde en sväng till stallet nu ikväll vid 21 och Lorett och Jordan gick fortfarande ute. Skönt! Tog in dem och de fick havre, betfor och hö så de blev glada!
 
I morgon blir det dressyr igen. I morgon till skillnad från idag och igår får jag lite sovmorgon. För dessa två dagar har jag haft ridtid kl 9 men i morgon blir det 10;30.  Nu ska jag se när Malin hoppar i GCT från Monte Carlo på Eurosport.  Over and out for now!

Kommentera

Publiceras ej