Tisdag 11/9: trim i Viarps ridhus

0kommentarer

Idag gick jag ner med Lorett till Viarps ridhus. Fint väder på morgonen, men när jag skulle rida hade det börjat regna. Dock klagar jag inte. Det är alldeles för torrt och hårt ute. Nu kanske Loretts gräs kan växa lite innan det blir för kallt ute, och förhoppningsvis blir det lite mjukare ute så man kan rida ut ordentligt igen. Har känts lite väl hårt på sistone. I alla fall så red jag i Viarp. Var först själv där men sedan kom Caroline som skulle hoppa Wie lite. Jag red fram ganska friskt, en del öppna i trav och galopp. Hade ett kort spö till en början. Hon kändes fin. Avslutade med att rida igenom LA:-4-programmet som gick jättebra. Hon kändes superfin. Skyndade sen tillbaka till stallet i regnet och fick gjort iordning henne snabbt då jag skulle till jobb. Lät henne stå utan täcke.
 

Är vi klara nu? Får jag mitt godis då?

Kommentera

Publiceras ej