Onsdagens programridning och vinst!

1kommentarer

 imgres
 
och det var jag som vann en fin boxgardin från EA Hästsport hos bloggaren Annelie Lundkvist som bor i Stockholm och bloggar om sin vardag med sin fina häst. Hon bloggade förr på Hippson och har även "sportkollen" på hippson.
 
Bild
 
Tur man vinner något när det inte går med hästen! :) Red programridning på onsdagkvällen och trots att jag tyckte Lorett var finare än finast fick jag låga poäng. Men jag är nöjd ändå. Domaren klagade som vanligt på Loretts form, och på hennes högergalopp. Sen var det den del missar av mig som att volterna blev för små eller för stora. Jaja, fin var hon i alla fall. Nu blir det till fina hästen efter en lång dag på brandutbildning.

1 kommentarer

Mor

23 Feb 2013 19:08

Grattis till vinst igen!

Svar: Tack! :)
Tiggelberg Lorett

Kommentera

Publiceras ej