Torsdag 7 mars

0kommentarer

Så här såg Lorett ut i eftermiddags när Julia kom och tog in henne. Kan inte klaga dock för det är inte ofta hon ser ut så här. Får väl hoppas hon haft kul ute, och känner sig pigg och frisk. Julia hade sen ridit i ridhuset med Emma och Fiffi, och Lorett hade känts fin. Blev samma träning som gårdagen, dvs skritt och trav på raka spår. Jag åkte inom efter jobb nu ikväll och skulle bara fixa till hennes box lite, och tänkte skynda mig lite då klockan var mycket och de ju får sin kvällsmat kl 21. Försöker alltid vara klar i stallet till dess, så hästarna kan få kväll och äta i lugn och ro. Så jag skyndade mig med boxen som verkligen behövde fixas, och sen körde jag hem. Dock var det full aktivitet i stallet. Någon gick precis ner till Viarp för träning, en gick ut i ridhuset, några mockade och en klippte en häst. Så jag var definitivt inte sist i stallet. Men Lorett fick sin mat och var nöjd. :)

Kommentera

Publiceras ej