och det fortsätter

0kommentarer

När jag kom och skulle ta in Lorett och Juliett såg jag att Lorett rullade sig i hagen. Tänkta ej mer på det utan tog in dem . Tog båda själv då det är så jobbigt att alltid be om hjälp och det gick bra. Körde sen hem men sen upptäckte sus att hon höll på att rulla sig i boxen flera ggr och var konstig. Hon hade alltså kolikkänning men som tur var släppte det av sig själv efter ett tag!

Och nu ikväll skulle jag precis hoppa i säng och tittar som jag brukar i kameran då. Idag ville jag även kolla till Lorett lite extra. Och vad ser jag då om inte detta!!


Jo men visst! Rullat fast igen. Väntade ett tag men hon låg blickstill så det var bara att pallra sig iväg och rulla rätt på henne! Då för hon upp rätt till mjölkbaren. Nu säger jag äntligen god natt!

Kommentera

Publiceras ej