Petite Juliett

2kommentarer

Ja det blir hennes namn. Igår var veterinären och tittade till henne. Tyckte allt såg bra ut så hon slapp äntligen kanylen. Ska dock ha kvar penicillin i tre dagar men det får hon intramuskulärt i halsen. Otäckt det med. Som tur är gör Lotta det åt mig. Har tagit massor med foton och filmat mycket. Filmer kommer här så småningom. Nu har de kunnat vara ute lite mera. Idag var de ute mellan kl 13 och 16:30. Och från idag följer Juliett efter Lorett mer. Innan har hon vimsat runt lite. De fick vara ute i stora gräshagen och Lorett kunde slappna av mycket mer. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Laila Malmborn

29 May 2014 22:09

GRATTIS!!! Oh vad hon är söt.

Svar: Tack! Ja hon är söt som socker. :)
Tiggelberg Lorett

Annie

30 May 2014 09:36

Hej! Åh så söt med fint namn!! Grattis till er :) Jag väntar fortfarande på Tara som gått över 17 dagar :/

Svar: Hej. Ja hon är jättesöt och helt ljuvlig, men pytteliten så hon borde nog stannat kvar i magen ett tag till och växt lite mer. Dock föddes hon ju med en infektion så jag vet inte om det är den som gjorde att hon blev mindre. Förhoppningsvis växer hon till sig! Lorett gick som sagt 345 dagar och jag vakade i tre veckor! Håller fortfarande på att försöka sova igen lite nu. Måste vara i stallet mycket även nu. Tur jag har semester lite till. Håller tummarna att Tara snart släpper ut sin lilla fölis. :) Jag håller koll på din blogg.
Tiggelberg Lorett

Kommentera

Publiceras ej