Dagen i bilder

0kommentarer

Idag mockade snälla Ida då Julia var iväg och jobbade. I morgon är hon hemma. Skönt!  Lotta var snäll och tömkörde Lorett. Är sjukt rädd hon ska få kolik eller något annat då hon rör sig så lite nu. Är dessutom så jäkla trött på att jag inte kan göra något själv och att behöva be om hjälp med allt. Alla har ju sitt eget och har såklart inte tid med andras jobb. Är jätteglad för den hjälp vi får och för de som ställer upp och hjälper oss. Men nu vill jag snart kunna göra något själv! I morgon ska jag till läkaren och hoppas på positivt besked men känns inte bra då jag tycker det känns lika illa som det gjort hela tiden.
 
Passade på att mäta både Lorett och Juliett med viktbandet och var rädd för att Lorett gått upp i vikt men hon ' vägde' bara drygt 400 kilo. Så lite brukar hon nästan aldrig väga men det är hennes idealvikt. Juliett fick jag till drygt 200 kilo.  Bra jobbat med tanke på att hon vägde 21 kg när hon föddes för snart åtta månader sedan. 
 

Kommentera

Publiceras ej