Förbaskade rygg

0kommentarer

Varit en riktig skitdag gällande min rygg. Fattar inte att det fortfarande ska göra så ont.  Några ljuspunkter bjöd dock dagen på. Dels visade sig solen idag och det piggar alltid upp i januari. I ett jätteträd vid stallet såg jag något stort som satt högst upp. Trodde först det var en bit mörk plast men nej det var en fågel. Fotade den med mesta möjliga zoom men blev ändå inte bra. Dock är jag övertygad om att det var en ÖRN! När jag gick lite närmare lyfte den och det var en mäktig fågel. Har aldrig tidigare sett en örn. Fick också ett fint pannband av Tina. Sen piggar det alltid upp att träffa världens finaste hästar. Och dagen avslutades på bästa sätt med att jag fick se fina Lorett ridas av Susanne. De tog t o m några små skutt. Wow vad Lorett är duktig alltså!! Och nu har jag tagit lite extra starka tabletter så ryggen känns bättre. :) Men trist att behöva ta mer tabletter när det gått drygt tio veckor och jag förväntade mig att jag inte skulle behöva ta tabletter alls vid detta laget. 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej