Foto och lite film

0kommentarer

Nu har jag börjat jobba. Känns väl ganska ok, men hade känts bättre om jag varit helt bra. Har fortfarande mycket ont och känner mig begränsad i rörelser men det får gå. Är ju ändå så mycket bättre.
 
Helg igen och Julia har varit hemma några dagar och jobbat några. Har trimmat Lorett lite i dressyr och hon hoppade även någon dag men det var kanske förra veckan? Hmm, minns ej men det gick i alla fall väldigt bra. I förrgår red hon först i paddocken som nu äntligen torkat upp och efter red hon längs slingan med Emma och Tina. Igår blev det ett litet dressyrpass i paddocken och eftersom staketet nu var lagat där fick Juliett följa med. Hon tyckte det var jättekul och visade upp väldigt fin trav. Fotade ganska mycket då jag hade Julias systemkamera. Tog upp mobilen och skulle filma men då var springet över. FIlmade istället Lorett och Julia som red LA1-programmet. Lorett såg väldigt fin ut! 
 
Därefter åkte vi och kollade ett ev sommarbete till Juliett i Kågeröd. Verkar väldigt bra så dit kommer hon att åka i mitten - slutet på maj. Än så länge var där inga fler åringar så jag hoppas det dyker upp åtminstone en till så Juliett får en jämnårig kompis. 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej