sista semesterdagarna

0kommentarer

Åkte som sagt till havet i onsdags. I torsdags blev det lite WE tills med Lotta och Ryby. Tränade bl a grinden på "fel hål" vilket den kan vara ibland på tävling. Mycket konstigt tyckte Lorett men det gick bra ändå. Igår fredag tog vi bara en liten uteritt. Mest skritt. Hårt och knöligt ute. Inte regnat på flera månader ju.
 
Juliett går bara och skrotar i hagen. Egentligen ska hon skrittas till hands men jag väntar tills Julia kommer hem. Hon blir borta en vecka till drygt.  Carado fick inte på sin sko i torsdags trots att hovslagaren sagt han skulle komma, men han dök inte upp, och svarar inte på sms heller! Han får fortsätta gå med sin gympasko så får Julia ta tag i det när hon kommer hem. Har ännu inte kollat hans sår då Ullaredsplåstret sitter där det sitter. Ska nog kolla idag. Förhoppningsvis helt läkt nu! 
 
Idag lördag ska jag nog trimma lite dressyr inför nästa lördag då det är WE-tävling. Sen kl 16 (när typ hela Sverige kollar fotboll) ska jag hjälpa till att duka nere i Viarp inför ryttarfesten kl 18. De anordnar ju för andra året i rad SM i para-dressyr. Ingår sedan en fantastisk buffé! Mums!
 
Lorett spanar ut över havet
Åkte med Lotta och Wilmer till Barsebäck i onsdags. Perfekt dag vädermässigt då det nästan var 30 grader. Dock lite väl högt vatten där vi var så Lorett tyckte det var lite jobbigt. GIck långt ut. Nästa gång ska vi följa stranden lite längre mot Järavallen.
Juliett fotad av mig via Messenger när Julia var ute o gick med henne och jag var på min kurs.
 
 
Torsdagens träning blev lite we. Dock kändes Lorett lite trött. Tog nog på krafterna att pulsa i vatten dagen före.
Fick lite bilder skickat från Ewa som vi var på kurs hos. Hennes man som fotade.
 
WE- träning
 
Dressyr- träning
 
 
 
WE- gänget
 
Min fantastiskt fina blomma på altanen

Kommentera

Publiceras ej