Day 25 Friday. 24 Sept 2010

0kommentarer

Idag har det varit flyttning hela dan. Och nu sitter jag här i min säng i Härslöv och har det bra. Förutom en sak, och det är att det inte finns täckning för mitt mobila bredband i hela huset, förutom en liten hörna i köket!!! Hur kul är det när mobilt bredband är allt jag har nu föritiden. Men jag gjorde som så att när jag skulle ansluta fick jag vara i köket, och sedan har jag kunnat ta med datorn in i sovrummet. och då funkar det. men hur jag ska göra när jag ska använda den stora datorn, det vet jag inte.

red Lorett på lektion och det gick väl sådar. I början var hon mycket fin, men sedan kanske hon blev trött ellet ngt. Men jag fick inte alls till det och hon blev springig. Lotta säger att jag måste bli bättre på att hålla yttertygeln sträckt och händerna stilla. 

Nu är jag så trött att jag måste sova. Har kryp-i-benen så jag knappt kan hålla dem still och det får jag alltid när jag är trött.

Gonatt till alla i Sverige och spec till Julia långt där borta.

Kommentera

Publiceras ej