Tid!

0kommentarer

Har haft noll tid för Lorett denna veckan känns det som.

Igår onsdag hann jag inte alls med henne, så då var Tina snäll och red henne.  http://tinahansen.devote.se/blogs/7231797/stallet.htm

Idag torsdag är det lillejulafton och jag hann bara mocka, och titta till henne. Lät henne stå med fleecetäcke, för jag jobbade 13-21 och hade tänkt åka till stallet efteråt och tömköra (IGEN!), men fick SMS av Lotta vid 21-tiden att Steen bytt täcke på henne, för det var nog ingen bra idé att jag försökte köra till stallet då det var stor risk att köra fast pga all snö och blåst! Blä för vintern!

Körde en sväng till Maxi och handlade lite mat och julklappar. Skulle köpt med en julgran till Lorett, men när jag handlat klart och skulle ta ut kontanter, hade de stängt den utgången där minuten finns, och då hade jag inga kontanter på mig till julgransinköp. Får se om jag hittar ngn imorgon. Han vid maxi skulle vara där i morgon förmiddag men det är ju ända inne i Helsingborg. Och även morgondagen kommer att bli stressig. Måste hinna med Lorett ordentligt, ska sen hjälpa Pernilla ta in viarpshästarna, hinna duscha och byta om, åka till Jörgen och fira lite jul och sen jobba! Och däremellan köra och köpa en gran.

Dessutom ska det komma mer snö inatt!

Kommentera

Publiceras ej