Fredagsträning för Lorett och Tina

4kommentarer

Idag jobbar jag och kan således inte vara med på min lektion. Så Tina rider Lorett istället. Det blir hoppning idag, och förhoppningsvis är Lorett lite lugnare eftersom hon hoppade så sent som i onsdags.

Var en snabbrunda i stallet på morgonen och mockade. Jag vet att Tina gärna gör det, men om jag hinner så gör jag det själv. Jag är fullt nöjd med att hon rider Lorett. Och ser till att allt är bra med henne inför natten.

Och eftersom jag jobbar så blir det ingen film idag, men en liten rapport från Tina blir det säkert ikväll.

4 kommentarer

The Fashionisto/a

01 Apr 2011 13:14

Vilken trevlig blogg du har :)

The Fashionisto/a

01 Apr 2011 13:25

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

schteekarn

01 Apr 2011 13:35

fin blogg! Kolla gärna våran

julia

01 Apr 2011 16:45

SPARA DEN SENASTE TIDNINGEN RIDSPORT (eller allihopa for den delen) FOR JAG VILL LASA OM SM I HBG SOM STAR I DEN SENASTE!!!! :)

thank you <3

Kommentera

Publiceras ej