Regnig dag

0kommentarer

Beslöt igår kväll att Lorett får sova inne ett par nätter nu. Dels börjar hennes bakskor att bli lite ostabila och dels ska hon ju tävla på lördag. Och dels skulle det bli dåligt väder.

Vaknade vid 7 av att det regnade och åkte då till stallet och bytte till Loretts regntäcke. Hon var fortfarande inne, och hade fått sin frukost inne idag. Lyxigt värre!

Nu vid middagstid regnar det fortfarande. Jag måste städa lite och sen ska jag åka och vattna ridhuset i Viarp då de ska ha hoppträning där ikväll.

Senare i kväll, mycket senare, dvs 23-01 ska jag, för Julias skull, stå på tivolit i Landskrona. Det är för att Viarp ska tjäna ihop lite pengar. Det var egentligen Julia som fått det passet ihop med Susanne J men hon ville inte stå så sent, så då ställde jag upp.  Jag hade annars inte tänkt vara med i år, då jag jobbar mycket denna veckan + hela helgen.

Kommentera

Publiceras ej