5 veckor

1kommentarer

Idag har det gått fem veckor sedan min olycka och fortfarande har jag lika ont och kan inte göra mer heller. Så tråkigt. Som att ha  fotboja eller något. Men allt bra med hästarna i alla fall. Men jag längtar efter att kunna mocka och hantera dem . Rida kommer nog att dröja ännu längre. Tog en massa kort idag med Julias fina.kamera men har inte hunnit ta fram dem . Tog med min egna telefon några foto men visade sig att jag hade haft den på video så det blev bara ett foto . Men visst har Juliett växt vilket syns på fotot,  även om hon fortfarande är mindre än vi förväntat oss vid denna ålder men jag tror ju inte hon har kommit ikapp sig sedan hon föddes. Tar nog längre tid än sex månader. Nu är Julia hemma och blivit lite blandat med Lorett. Lite tömkörning och lite ridning. Hon verkar lite trött och det kan väl bero på att hon ligger ner så lite på natten. Inte lätt att vara småbarnsförälder och yrkesarbetande! ;-) Har haft båda i ridhuset ett par ggr också så Juliett fått springa av sig lite. Fotot från idag nedan.

1 kommentarer

Yrsa - Wild Hoofbeats

16 Dec 2014 10:10

Haha herregud vad stor hon har blivit! (ganska glad för en liten och sakta växande hästras...) ;)

Kommentera

Publiceras ej