Day 37 Wednesday. Oct 6, 2010

4kommentarer

foto0057 (MMS)

Markarbete idag för hanna. :) Red alltså med i hoppgruppen för Hanna. De var på Viatorp idag. Det gick jättebra. Var mest markarbete med lite studs och sådant. Lorett var superduktig och lagom pigg. Kommer aldrig att klippa henne om hon är så här lugn och fin. :) Så himla roligt att rida! Imorgon blir det jobb halv sju till halv tre, trots att jag egentligen är ledig. Men ngn på jobb var sjuk. Men sedan ska jag skynda mig hem och se hoppningen. Egentligen går den kl 1 inatt, men ingen tv-kanal i Sverige direktsänder. :( Så det blir bara ett sammandrag imorgon kvart över tre. Gäller att inte råka se ngt resultat innan dess.

4 kommentarer

Julia

07 Oct 2010 16:35

svar: jag vet, men klarar ju mig inte bara med ett DL matt. Behover allihopa!

Tina

09 Oct 2010 23:10

Blev äpplena omtyckta :-)

Tina

09 Oct 2010 23:10

Blev äpplena omtyckta :-)

Julia - utbytesstudent i Iowa, USA 10/11

10 Oct 2010 17:43

fin uppdatering, du må vara sur på mig men jag vill ändå veta hur det är med lorett

Kommentera

Publiceras ej