Mina nya handskar och en musfälla.

3kommentarer

foto0089 (MMS)

Mina nya handskar och en musfälla. Trots att jag städat skåpet noga och täppt igen alla små hål, så hittade jag spår efter möss. Satte då in fällan och har hittills tagit en mus. Förhoppningsvis finns det inte fler. Har också täppt igen ytterligare en liten öppning som fanns högst upp. Handskarna är ett byte med Pernilla. Hon fick mina gamla och jag fick ett par nya! Bra byte tycker jag, även om mina gamla även var mina favorithandskar. Men det ska även dessa bli.

3 kommentarer

Julia

10 Nov 2010 16:13

ojojoj, märkeshandskar och allt ;)

Jonna

10 Nov 2010 18:08

Ja, de är så fina så. Men de jag använder mest just nu, är de fodrade som är dina som vi köpte på Månsgård. De var ganska hårda då i början men nu är de så mjuka och sköna så, och varma.

Julia

10 Nov 2010 23:18

Men jag tror inte jag har några fodrade från det märket? bara dom som har hål i ena fingret. Eller?

Kommentera

Publiceras ej