Day 20. Sunday 19 sep 2010

0kommentarer

Seg söndag. Kom inte upp alls så tidigt som jag tänkt mig. Åkte till Lorett vid 11-tiden. Hon var som vanligt gullig när man kom (inte lika gullig när man sedan håller på med henne dock).



 

Masserade henne lite med massageborsten och det är alltid lika uppskattat faktiskt. Hon fäller mycket päls nu, och sätter ny vinterpäls.

Gick sedan en runda på cirka en halvtimme med henne. Sen fick hon gå ut i hagen igen. Ronaldo puttade in lite av sin hö till henne. :)

Idag var hon ensam i hagen för Chessie var iväg i tingsryd på 4-årschampionat. Margareta ringde mig och frågade vilken väg som var bäst till Tingsryd, och jag sa att både den via E22 och den via E6 var ok, men att jag nog tyckte den upp mot Markaryd ändå var bäst.

Idag startade också ponnyallsvenskan och viarp har ett lag. Idag hoppade de i Ödåkra men det gick visst inte så bra. :(
Nästa söndag är det allsvenskan för häst i viarp.

Kommentera

Publiceras ej