Day 26 Saturday. Another Day in Paradise

3kommentarer

foto0030 (MMS)

Tur att skorna satt kvar för det var full galopp i hagen idag när Stella kom. Kul tyckte alla hästarna. Red i ridhuset för det regnade och var lite ruggigt idag. Hanna och Anette hoppade och när de var klara passade jag på att hoppa ngr små skutt med Lorett. Gick jättebra och hon var riktigt fin idag. Red med hoppsadeln och remonttränset. Hanna skulle sedan hoppa Syrah, mot att Annika mockade till Hannas hästar, och då frågade jag Hanna om även vi kunde göra en sådan deal vid ett annat tillfälle, och det skulle väl kunna gå sa Hanna. :) Bra om Lorett blir lite ordentligt hoppad och genomriden. Då ska jag filma det så att även Julia kan se det.

3 kommentarer

Julia

25 Sep 2010 20:22

skönt att ha nära till stallet?

är det framhovarna? dom ser jättefina ut.

Jonna

25 Sep 2010 21:36

Ja, det är jätteskönt att ha så nära. Idag t ex när jag gick upp vid halv sju och skulle iväg så regnade det och Lorett var utan täcke, då stannade jag bara till vid stallet och satte på henne regntäcket. :)

Ja, det är framhovarna och jag tycker också de ser jättefina ut! De såg förskräckliga ut innan hon blev skodd. Lite av hur de såg ut kan man se från fotot i http://tiggelberglorett.blogg.se/2010/september/day-22-tuesday-walk-a-mile-in-my-shoes.html



Även bakhovarna ser jättefina ut! :)

Julia - utbytesstudent i Iowa, USA 10/11

27 Sep 2010 06:19

UPPDATERA!!!

Kommentera

Publiceras ej