Day 31 Thursday. 30 Sep 2010 "Wake Me Up When September Ends"

0kommentarer

Idag är det den sista september och jag har lämnat min lägenhet i Hbg och bor numera i Landskronas kommun, dock ej i Landskrona. Nej nu bor jag i Härslöv och det är så skönt att sova och bo där och veta att Lorett bara är ngr minuter iväg. Nästan precis som när vi är på meeting. :)

Lämnade som sagt lägenheten idag, så nu kan jag koncentrera mig på nya hemmet. Ska försöka fixa till lite i helgen. Har jobbat mycket denna veckan.

Som idag, först jobbat 6:30-14:30 på mitt vanliga jobb och sedan åkte jag och lämnade ifrån mig nycklarna. Körde sedan och handlade lite och började sedan jobba 16:30 på sjukhuset.

Hinner alltså inte alls med Lorett idag. :( Hinner inte ens träffa henne! :( :(

Men Tina och Åse är snälla och mockar till henne. De skulle även borsta henne lite och ge henne lite morötter. Idag vilar hon i alla fall.

Ska nu fortsätta jobba för klockan är bara 20:00 och jag har ngr timmar kvar här. Ska sedan direkt hem och hoppa i säng, för jag börjar kl halv sju imorgon IGEN!

Hoppas ni alla där ute har det bra och spec Julia där borta!

Kommentera

Publiceras ej