Trött och hängig

2kommentarer

Idag är jag trött och hängig pga förkylningen och halsontet. Åkte till Lorett vid halv sex-tiden och hade tänkt skritta ut en sväng, men jag orkade inte det. Mockade och gick sedan en sväng med henne. Gick ner mot Viarp och svängde vänster mot flygfältet. Vid gubbens hus stannade vi och hon fick äta gräs där på fältet en stund. Total lycka för Lorett var det. Gräset har växt till sig riktigt ordentligt de sista dagarna.  Lorett verkade i alla fall inte trött för hon skrittade på som bara den. :)

Imorgon är det dags för idrottsgalan och det ska bli trevligt.  Har tagit semesterdag och ska först på morgonen åka med bil och transport och byta till sommardäck och därefter ska jag åka till Väla och handla nya kläder till kvällen.

Tina rider Lorett för Lotta nere i Viarp på kvällen.

Dagens bästa nyhet är det sms jag fick av Anna där det stod "Frisk! Röntgen visar inget!!"

2 kommentarer

Julia - utbytesstudent i Iowa 10-11

15 Apr 2011 05:29

Jag kan inte logga in på sfbio sidan.. står att epost adressen inte är registrerad hos dom..

Jonna

15 Apr 2011 08:21

Här loggar man in http://www.sf.se/foretag/omsfbio/ledigaplatser/sokajobb

Kommentera

Publiceras ej