Let´s Dance

1kommentarer

Idag är det fredag och idag är det dressyrlektion för Lotta nere i Viarp. Ska försöka få Lorett att bli så fin så att hon nästan dansar fram. :)

Och sen när jag kommer hem ikväll så ska jag se Helena Lundbäck dansa rumba i Let's Dance.

Julia kommenterade att det händer en del i stallet och det gör det ju under en längre period. Samtidigt så är allt sig likt på ett bra sätt. Lagom mycket förändring tycker jag är bra men man ska även kunna känna igen sig.

Julia ville även ha bilder från Stockholm när vi var där i somras men jag vet inte var de finns? Ska leta mer när jag får bättre tid. Hittade istället denna härliga bild från i somras!

1 kommentarer

Julia

14 Jan 2011 17:51

Bilderna fran sthlm lag i min dator innan du tomde den sa du maste ha dom nanstans i din stora dator :)

Kommentera

Publiceras ej