Ny vecka

1kommentarer

Måndag förmiddag och jag har varit en sväng hos Lorett. Krattat i ridhuset och mockat hos Lorett. När jag krattade passade jag på att ha lorett med mig i ridhuset och hon brukar rullar sig lite och gå runt och strosa. Så började det också idag, men efter en stund for självaste f***n i henne och hon drog järnet. Ganska kul faktiskt men efter en liten stund tog jag henne och gick ett varv så hon lugnade sig och sedan fick hon gå ut i hagen igen.

Nu ska jag till jobb. Ska tömköra Lorett ikväll efter jobb.

I lördags red Tina henne. (http://tinahansen.devote.se/blogs/7595688/stallet.htm)

Igår söndag vilade hon. Dvs jag gick cirka 15-20 minuter med henne i ridhuset.

1 kommentarer

Mamma/Tina

17 Jan 2011 16:38

Ha ha vad hade hon ätit till frukost, vilket fart :D

Kommentera

Publiceras ej